Vezi
Intrebari Frecvente
Costul de livrare acoperă următoarele:
Ambalarea Produselor: Ne asigurăm că produsele fragile, cum ar fi borcanele de sticlă și pungile, sunt ambalate cu grijă. Le protejăm cu folie cu bule si le punem într-o cutie. Apoi, înfășurăm cutia și marcam "Fragil" pentru a asigura o manipulare atentă din partea curierului.
Livrare la Adresă: Curierul va ajunge la adresa specificată la momentul plasării comenzii, astfel încât nu va fi nevoie să te deplasezi.
Program de Livrare: De obicei, livrările au loc în zilele lucrătoare între 09:00 - 17:00, cu posibile excepții.
Este important să menționăm că, deși facem tot posibilul pentru a respecta intervalele orare de livrare, curierii nu pot oferi garanții absolute. Aceasta depinde de programul agentului de pe zona ta.
Livrare la Adresă: Curierul va ajunge la adresa specificată la momentul plasării comenzii, astfel încât nu va fi nevoie să te deplasezi.
Program de Livrare: De obicei, livrările au loc în zilele lucrătoare între 09:00 - 17:00, cu posibile excepții.
Este important să menționăm că, deși facem tot posibilul pentru a respecta intervalele orare de livrare, curierii nu pot oferi garanții absolute. Aceasta depinde de programul agentului de pe zona ta.
Costul livrarii?
Costul de livrare in Romania este un tarif unic de 18 lei, care include ambalarea și livrarea la adresă.
Cat dureaza?
De la momentul plasării comenzii, aceasta va fi procesată și predată curierului în maxim o zi lucrătoare. Livrările se efectuează în 1-2 zile lucrătoare de la preluarea coletului de la noi, cu excepția unor localități specifice. Astfel, termenul mediu de livrare este de 2-3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii. Totuși, pot exista situații excepționale în care procesul poate dura mai mult.
Nu oferim livrări în zilele de sâmbătă sau în regim de urgență în prezent În cazul în care întâmpini dificultăți în procesul de livrare, te rugăm să ne anunți. Feedback-ul tău este valoros pentru noi.
Nu oferim livrări în zilele de sâmbătă sau în regim de urgență în prezent În cazul în care întâmpini dificultăți în procesul de livrare, te rugăm să ne anunți. Feedback-ul tău este valoros pentru noi.
Ce se întâmplă dacă deschizi coletul și unul sau mai multe produse sunt deteriorate?
Dacă constați că unul sau mai multe produse sunt deteriorate la deschiderea coletului, te rugăm să faci poze și să ne contactezi pentru a rezolva problema.
Livrare internationala?
Pentru livrări internaționale, contactează-ne pentru detalii, inclusiv costuri.